Zwroty

Dokładamy wszelkich starań, aby jakość naszych produktów spełniała wymagania naszych klientów. Jeżeli jednak nie jesteś zadowolony/a lub ze swojego zamówienia, koniecznie skontaktuj się z nami na hello@hempjuice.pl i daj nam znać co było nie tak.

Nasz zespół zbada Twoją sprawę i skontaktuje się z Tobą z propozycją rozwiązania tej sytuacji, nie później niż w ciągu 7 dni od wysłania maila z opisem. Zależnie od naszych uzgodnień może to być wymiana produktu na nowy, zwrot zapłaconej ceny lub zwrot w postaci bonu do wykorzystania w naszym sklepie. Jako sprzedawcy odpowiadamy za wady produktu zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.

Przed złożeniem zamówienia koniecznie zapoznaj się z naszym Regulaminem i Polityką Prywatności.

Masz pytanie? Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami